Helgen

Innan jag säger god natt vill jag bara kort berätta hur jag hade det i stockholm. Det var skit kul, men hundutställningen hade kunna gått bättre. Mami ställde ut Casper och jag molly, Casper blev tredje bästa hane i hans ras och han fick bra kritik och han fick exelent. Men jag fick bara good och ganska bra kritik, snacka om att jag blev sur. Jag blir jävligt sur när man vet att man har en jättefin hund och sen får man bara good vad fan. Och det är jätte störande när mamma alldrig blir nöjd. Mamma bara

- ÅÅÅÅ förbannat jag som ville vinna över alla i rasen och komma vidare till finalen.

Och jag bara

- Va det gick ju bra, det gick mycket bättre för dig.

Störande heller hur? men man blir väldigt tävlingsinriktad när man tävlar. Jag tänkte lägga ut en bild på hur det ser där, men jag hittade ingen bra bild.

Vi bodde på hotel scandic kungens kurva, det var fint där men rumen var lite slitna. Brevid stora stockholm fanns det ett jätte fint hotel, som vi kommer att bo på nästa år.



Här bodde vi.

Det bästa med att bo där var att IKEA KUNGENS KURVA ligger tvärst över gatan, så jag var där tre gånger i helgen.


Ikea kungens kurva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0