Jul

Jag har så ont i magen efter all julmat hahaha, Gissar att det är flera som känner likadant..? Hör lite till hehe. Har ätit massa julskinka med senap, det är så sjuukt gott! Annars gillar jag inte senap, men till skinka är det sjukt gott.. Speciellt med starkt senap!!
God natt hörni, hoppas alla har haft en fantastik julafton! Är super trött + ska upp tidigt imorgonbitti för att jag och min familj ska till syrran och hänga där hehe...

Imorgon ska jag lägga upp bilder på dom fina sakerna som jag fick, vill att ni ska få se.  MEN MEN nu är jag supertrött, så jag ska gå nu mina söta hundar ligger redan och sover, jag längtar till jag får krypa ner till min sköna säng hehe.

 God natt söta läsare och god jul på er, hoppas ni har haft en superbra dag precis som jag.
Bloggar mer imorgon, puss puss och god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0