skitförbannad!!!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fan jävla skit, jag är skitarg vet ni varför. Jo för att vi hade final i innebandy turneringen idag och då tävlade vi mot 8a och 8b som dom hade satt ihop till ett lag. Så dom var runt 20 och vi 8 st i vårat lag, och det är ju jävla fusk. Sen tacklade dom oss, så jag höll på att ramla över ranchen. Så bara för att dom är fuskade vann dom med 7 - 3, snacka att jag blev sur. Jag ville flyga på dom, för dom är ju så jäkla kaxiga.

Men dagen började med att mina killar som går i samma klass, spelade också i finalen och dom spelade före vi. Och dom förlorade med 4 - 2, det var väldigt chockerande tycker jag för dom är verkligen skitduktiga. Men det som var jättedumt var att en kille som heter Emil brukar alltid vara doms målvakt. Men han hade gjort illa sig i benen. Så då kunde han inte stå så då fick en som heter Pontus fick han stå som målis. Men det var inge bra för han häde ju in alla mål, men emil var ute och spelade ändå. Men jag tyckte det var dumt om han kan var ute och spela kan han väl vara målis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0