Stockholm! :)

                                                                       Hejsan
Gissa vad jag ska göra i helgen? jo jag ska till vår huvudstad stockholm. Jag har varit där två gånger förut och kört förbi en gång, stockholm är en jäkligt fin stad. Jag ska dit med mami och papi, vi ska fara  runt sju tiden på fredag och då kommer jag vara skitrött, men jag slipper köra ( som tur). Vi ska till stockholm för det är en hundutställnig som heter (Stora Stockholm). Jag och mami ställer ut två av våra hundar, mamma ställer ut Casper som är en löwchen och jag ställer ut Molly som är en cinese crested powder puff. Dom som säger vad det blir för väder, dom säger att det kommer bli en snöstorm i helgen och det får det ju inte bli, nu när vi ska ut på vägarna. Jag kommer vara borta hela helgen, så jag ska ta massa bilder och skriva mycket, när jag kommer tillbaka, så att ni får se hur jag har haft det. Jag kommer inte att ta med mig datorn, för det tycker jag är dumt när man är på en resa. Och jag vill inte gå in på internet på mobilen för att det är ju så jävla dyrt.
                                                              Stockholm here we come!

Imorgon är det final på Idol, det får jag bara inte missa. Jag vill att Amanda fondell ska vinna, men min magskänsla säger att Robin vinner. Men vi får väl se, egentligen så är ju båda skitbra och det spelar inte så himla stor roll. Jag tror att båda kommer gå långt i vilket fall, jag tror att det är många som har varit med som kommer att gå långt. Jag hoppas att det finns en tv på hotell rumet.

Nu måste jag gå för jag ska upp  fem och det är bara om 2 timmar och femti minuter, vilken jäkla att jag kan sova i bilen. Vi ses på söndag, bilder och sånt kommer då, lycka mig till.
           
                                               Vi ses på söndag blogga mer då vi se, älska er puss
                                                                            hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0